Ulìana: acrassau su market

Duus bandidus ant acrassau su market in bia de Nùgoro ariseru in Ulìana, faci a is seti e mesu de a merì. Su primu portàt una carota a tipu faci de lioni, s’atru unu cuguddu de lana. Nisciunu in s’arruga si nd’est agatau poita ca fiat Carnovali, e in prus fiat tradu e iat giai scurigau.

Candu s’ùrtimu borrochiana nd’est bessia, a pistola funt intraus aintru de sa butega. Duncas, ant amenatzau a sa fèmina chi traballàt in sa butega e dd’anti pigau su dinai gorongiau, est a nai dinai a millas.

Cumenti is bandidus ndi funt bessius, sa buteghera at pediu s’agiudu de is carabineris de sa cumpannia de Nùgoro. Is sordaus ant cumentzau sa circa de is òminis e de su dinai ma no ant acatau nudda e nisciunu.

Càstia s’artìgulu in italianu

Càralu Mulas

Diventa anche tu sostenitore di SardiniaPost.it

Care lettrici e cari lettori,
Sardinia Post è sempre stato un giornale gratuito. E lo sarà anche in futuro. Non smetteremo di raccontare quello che gli altri non dicono e non scrivono. E lo faremo sempre sette giorni su sette, nella maniera più accurata possibile. Oggi più che mai il vostro supporto è prezioso per garantire un giornalismo di qualità, di inchiesta e di denuncia. Un giornalismo libero da censure.

Per ricevere gli aggiornamenti di Sardiniapost nella tua casella di posta inserisci la tua e-mail nel box qui sotto:

Related Posts
Total
0
Share