Terranova: su fogu destruit una domu

Timoria manna ant tentu oi a merì in Terranova ca su fogu s’est papau una domu. Est acontèssiu in s’arruga de Lòiri, in unu de is bixinaus nous chi arròdiant sa tzitadi. Giai a is cuatru, is framas, chi nisciunu at ancoras cumprèndiu e cumenti si funt allutas, ant cumentzau a destrui sa domu de Giusepi Vacca.

Candu is pompieris funt arribaus, sa domu fiat giai abruxada. Intzandus ant sturau su fogu e cumentzau a scruculliai su chi nd’abarràt. Sa polima puru est arribada ingunis.

Su meri de sa domu est su babbu de Mateu Vacca, su giòvunu chi su primu de gennàrgiu colau iat puntu a lepa a su fradi concoinu e chi nd’est bessiu de presoni pròpiu in custas diis.

Càstia s’artìgulu in italianu

Diventa anche tu sostenitore di SardiniaPost.it

Care lettrici e cari lettori,
Sardinia Post è sempre stato un giornale gratuito. E lo sarà anche in futuro. Non smetteremo di raccontare quello che gli altri non dicono e non scrivono. E lo faremo sempre sette giorni su sette, nella maniera più accurata possibile. Oggi più che mai il vostro supporto è prezioso per garantire un giornalismo di qualità, di inchiesta e di denuncia. Un giornalismo libero da censure.

Per ricevere gli aggiornamenti di Sardiniapost nella tua casella di posta inserisci la tua e-mail nel box qui sotto:

Related Posts
Total
0
Share