Strasura in Terranova: sa circa est acabendi

Est acant’a acabai sa circa a pitzus sa strasura chi su 18 de su mes”e donniasantu at fatu mortus e dannus in Terranova e in totu su cabu de susu. Ariseru a mengianu in Tèmpiu Domìnigu Fiordalisi, su Procuradori, e Arricardu Rossi, su Sostitudu procuradori, si funt atobiaus anche sa seu de is carabineris, is cunsultadoris chi funt traballendi a ingìriu de su chi est acontèssiu in cuddas dies de pròida manna.

Tres funt is buscas obertas in custus cuatru mesis chi ant a depi fai cumprendi cumenti est stètiu possibili chi 13 personis apant pèrdiu sa vida. Po imoi no si scit nudda de seguru, ma podit essi puru chi ndi bessant a pillu novidadis mannas e po fintzas chi àterus nòminis bengant iscritus in s’arregistru de is indagaus.

Càstia s’artìgulu in italianu

 

Diventa anche tu sostenitore di SardiniaPost.it

Care lettrici e cari lettori,
Sardinia Post è sempre stato un giornale gratuito. E lo sarà anche in futuro. Non smetteremo di raccontare quello che gli altri non dicono e non scrivono. E lo faremo sempre sette giorni su sette, nella maniera più accurata possibile. Oggi più che mai il vostro supporto è prezioso per garantire un giornalismo di qualità, di inchiesta e di denuncia. Un giornalismo libero da censure.

Per ricevere gli aggiornamenti di Sardiniapost nella tua casella di posta inserisci la tua e-mail nel box qui sotto:

Related Posts
Total
0
Share