Stèvini Tunis in tribulia cun sa giustìtzia? Fàulas

Anti mandau a La Nuova Sardegna e a Il Fatto Quotidiano duas lìteras chi no funt beras. In custas duas epìstulas nant chi a Stèvini Tunis, su cunsilleri regionali nou de Forza Italia, est in tribulia cun sa giustìtzia, ca dd’ant acusau de cosa lègia meda: est a nai de fai trogas e de tenni una cundenna giai. Su chi fait spantu est su fatu chi amba duas is lìteras tenint su timbru de su casellàriu giuditziali. Ma custu puru, a s’acabu, est arresurtau essi una fàula, est a nai farsu.

Imoi sa giustìtzia est currendi a palas de is chi ant apariciau custa faina, pròpiu sa di’ a primu de s’incìngiu de su stamentu arregionali nou. In prus, nd’est partia puru una denùntzia po “difamatzioni” contra genti desconnota.

Càstia s’artìgulu in italianu

Diventa anche tu sostenitore di SardiniaPost.it

Care lettrici e cari lettori,
Sardinia Post è sempre stato un giornale gratuito. E lo sarà anche in futuro. Non smetteremo di raccontare quello che gli altri non dicono e non scrivono. E lo faremo sempre sette giorni su sette, nella maniera più accurata possibile. Oggi più che mai il vostro supporto è prezioso per garantire un giornalismo di qualità, di inchiesta e di denuncia. Un giornalismo libero da censure.

Per ricevere gli aggiornamenti di Sardiniapost nella tua casella di posta inserisci la tua e-mail nel box qui sotto:

Related Posts
Total
0
Share