Sa Marina de Casteddu: duus bendidoris de droga a presoni

In su bixinau de sa Marina in Casteddu, is giustinus de sa Scuadra Bolanti ant postu is ferrus a duus òminis chi bendiant droga me in s’arruga: a su primu ddi nanta E.V., tenit 21 annus e albanesu est; a su segundu ddi nanta M.G., tenit 25 annus e de Casteddu est.

Sa polima fiat scruculliendi su bixinau, chi una borta ddi narànt Lapola, e at cucau is dus giòvunus chi teniant un’etu de porrus. A is pulotus ddus ant tzerriaus is chi in su bixinau nci bivint, stracus de s’andatzu lègiu e de su stragatzu chi nd’arribàt de s’arruga.

A cantu parit, candu is giustinus funt arribaus, ariseru a meigama, su casteddaju at provau a fai a sciri a su gopai chi sa giustìtzia fiat ingunis ma no nc’est arrennèsciu. Aici ddus anti cumpudaus e anti agatau s’arroba, su dinai gorangiau de is bèndidas e unu tira-buciconis.

Càstia s’artìgulu in italianu

Diventa anche tu sostenitore di SardiniaPost.it

Care lettrici e cari lettori,
Sardinia Post è sempre stato un giornale gratuito. E lo sarà anche in futuro. Non smetteremo di raccontare quello che gli altri non dicono e non scrivono. E lo faremo sempre sette giorni su sette, nella maniera più accurata possibile. Oggi più che mai il vostro supporto è prezioso per garantire un giornalismo di qualità, di inchiesta e di denuncia. Un giornalismo libero da censure.

Per ricevere gli aggiornamenti di Sardiniapost nella tua casella di posta inserisci la tua e-mail nel box qui sotto:

Related Posts
Total
0
Share