Nd’arribat sa Costa Serena: Casteddu fait su prenu de turistas

Sa Costa Serena torrat in Casteddu e sa tzitadi fait su prenu de turistas. Est acontèssiu oi e a nai sa beridadi nisciunu ddu scidiat. Custu poita ca sa nai po is cruceras depiat andai in Tunisa. Ma sigumenti su tempus in sa banda de susu de s’Africa fiat lègiu meda, ant pigau sa detzisioni de fai ruta faci a sa Sardigna.

Unu spantu duncas po cumerciantis e butegheris in custas diis de crisi. Difatis, de su bastimentu ndi funt calaus prus o mancu tremilasexentu turistas: po su prus italianus ma no amàncant is frantzesus e is tedescus. In su portu ddus ant arricius cun mapas de Casteddu e de is logus turìstigus, e po fintzas cun is depliants de sa festa manna de Sant’Efis, cun sa tenta de ddus portai torra in casteddu sa di’ de sa prufessioni.

Càstia s’artìculu in italianu

Càralu Mulas

Diventa anche tu sostenitore di SardiniaPost.it

Care lettrici e cari lettori,
Sardinia Post è sempre stato un giornale gratuito. E lo sarà anche in futuro. Non smetteremo di raccontare quello che gli altri non dicono e non scrivono. E lo faremo sempre sette giorni su sette, nella maniera più accurata possibile. Oggi più che mai il vostro supporto è prezioso per garantire un giornalismo di qualità, di inchiesta e di denuncia. Un giornalismo libero da censure.

Per ricevere gli aggiornamenti di Sardiniapost nella tua casella di posta inserisci la tua e-mail nel box qui sotto:

Related Posts
Total
0
Share