Nascit su portalitu po sa legalidadi e contra s’usura

Est nàsciu su portalitu po sa legalidadi e contra s’usura de sa “Camera di Commercio” de Casteddu: unu serbìtziu apariciau cun s’agiudu de sa polima, po totus is fràbicas e is impreas chi ant fatu dèpidus e duncas podint essi in perìgulu. Sa seu, in s’arruga Angioy est. Is atòbius, su martis e sa giòbia funt: de a mengianu de is 9 a sa una, e de a merì de is tres e mesu a is cincu.

“S’assòtziu po su comèrciu – si podit ligi in su giassu web insoru – tenit sa tenta de adelantai e sutenni s’economia de su logu. E sigumenti sa legalidadi serbit po fai cresci s’economia, tocat a agiudai is chi podint essi in perìgulu in custu tempus de crisi”.

Anche su Portalitu, aundi ant a traballai personis cun cumpetèntzias, no si podit pediri dinai e nemancu prèstidas, ma nasci che logu aundi is impresàrius podint essi ascurtaus e duncas agatai agiudu.

Càstia s’artìgulu in italianu

Diventa anche tu sostenitore di SardiniaPost.it

Care lettrici e cari lettori,
Sardinia Post è sempre stato un giornale gratuito. E lo sarà anche in futuro. Non smetteremo di raccontare quello che gli altri non dicono e non scrivono. E lo faremo sempre sette giorni su sette, nella maniera più accurata possibile. Oggi più che mai il vostro supporto è prezioso per garantire un giornalismo di qualità, di inchiesta e di denuncia. Un giornalismo libero da censure.

Per ricevere gli aggiornamenti di Sardiniapost nella tua casella di posta inserisci la tua e-mail nel box qui sotto:

Related Posts
Total
0
Share