Muristenis: furant centu chilus de aràngiu. In presoni e cundannaus

Sàbadu colau duus òminis de Biddesorris fiant furendi aràngiu in unu terrenu de unu tziu de otant’annus in su Buscu de Muristenis. Candu giai nd’iant prenu seti cascitas, est a nai prus de centu chilus de aràngiu, is carabineris de Partiolla e de Muristenis ddus anti cucaus e postus in casantza.

Is duus òminis, biendi is giustinus, po primu cosa si funti cuaus a palas de calincuna mata, duncas ant nau a is carabineris chi no fiant furendi ma chi iant tentu su permissu de nd’arregolli s’aràngiu de su meri de su frageri e totu. Ma sigumenti fàula fiat, ddis ant postu is ferrus.

A is duus furonis ddus anti cundennaus oi: a su primu dd’anti donau duus mesis e binti diis, a su segundu cuatru mesis. In prus, ant a depi pagai una gabella de duxentus francus nous.

Càstia s’artìculu in italianu

Càralu Mulas

Diventa anche tu sostenitore di SardiniaPost.it

Care lettrici e cari lettori,
Sardinia Post è sempre stato un giornale gratuito. E lo sarà anche in futuro. Non smetteremo di raccontare quello che gli altri non dicono e non scrivono. E lo faremo sempre sette giorni su sette, nella maniera più accurata possibile. Oggi più che mai il vostro supporto è prezioso per garantire un giornalismo di qualità, di inchiesta e di denuncia. Un giornalismo libero da censure.

Per ricevere gli aggiornamenti di Sardiniapost nella tua casella di posta inserisci la tua e-mail nel box qui sotto:

Related Posts
Total
0
Share