Meridiana: “Po fintzas a Romas andaus a si chesciai”

Prontus a totu po circai de ndi sarbai su traballu. Funt is traballadoris de Meridiana chi faint parti de su Usb e chi no si ponint làcanas. Nemancu de andai a si chesciai e a gherrai in Terramanna. Di aici, pedint s’agiudu de su Ministèriu de is trasportus e ameletzant de andai po fintzas a Romas po arresorvi sa crisi de Meridiana.

Custu poita ca su gubernu at nau ca nou a s’arrennovu de sa “cassa integrazione” po is 1200 traballadoris de sa cumpangia aèrea. “Sa chèscia e sa mobilitatzioni sighint – ant nau is de su sindacau – ca no si podeus firmai imoi: Meridiana est in una situatzioni lègia meda e su Stadu italianu depit fai una circa sèria a pitzus de su liòngiu intr”e Meridiana e Air Italy”.

“Sa solutzioni – ant nau ancoras, sighendi s’arrexonu – est cussa de sa solidariedadi intr”e is traballadoris de is duas cumpangias. Sa gherra de aintru no fait beni a Meridiana chi, de custa manera, currit faci a una derota segura”.

Càstia s’artìgulu in italianu

 

 

Diventa anche tu sostenitore di SardiniaPost.it

Care lettrici e cari lettori,
Sardinia Post è sempre stato un giornale gratuito. E lo sarà anche in futuro. Non smetteremo di raccontare quello che gli altri non dicono e non scrivono. E lo faremo sempre sette giorni su sette, nella maniera più accurata possibile. Oggi più che mai il vostro supporto è prezioso per garantire un giornalismo di qualità, di inchiesta e di denuncia. Un giornalismo libero da censure.

Per ricevere gli aggiornamenti di Sardiniapost nella tua casella di posta inserisci la tua e-mail nel box qui sotto:

Related Posts
Total
0
Share