Mèrcuris arribat su beranu

“Una pariga de diis de àcua e nuis, ma giai a cumentzai de custu mèrcuris, in s’Itàlia de goissu e in is ìsulas, at a arribai su beranu. Custu gràtzias a un’anticicroni chi, prus o mancu po una cida, s’at a donai unu paghixeddu de basca”.

A fai is prebisionis, Frantziscu Nucera est, su meteròlogu chi traballat po su giassu web 3bmeteo.com. Narat su spertu chi fintzas a martis s’Itàlia at a essi cumenti segada in duas perras: in sa banda de susu nci at a essi tempus bonu, po mori de sa pressioni arta de is Azorras; mentras in sa banda de bàsciu nci at a essi tempus lègiu, cun sbentuladas e àiri friscu chi nd’arribat in deretura de is Balcanus.

Martis su tempus bonu at a abarrai in s’Itàlia de su nord, su lègiu in sa de su sud. Ma mèrcuris, cumenti eus giai nau, un’incìngiu de beranu at arribai anche seus nosu puru.

Càstia s’artìgulu in italianu

Diventa anche tu sostenitore di SardiniaPost.it

Care lettrici e cari lettori,
Sardinia Post è sempre stato un giornale gratuito. E lo sarà anche in futuro. Non smetteremo di raccontare quello che gli altri non dicono e non scrivono. E lo faremo sempre sette giorni su sette, nella maniera più accurata possibile. Oggi più che mai il vostro supporto è prezioso per garantire un giornalismo di qualità, di inchiesta e di denuncia. Un giornalismo libero da censure.

Per ricevere gli aggiornamenti di Sardiniapost nella tua casella di posta inserisci la tua e-mail nel box qui sotto:

Related Posts
Total
0
Share