Coordinamentu Sardu Ufitziale: sa lìngua sarda no est cosa de importu po Pìgliaru

Sa lìngua sarda no est una de is cosas prus de importu po sa giunta chi gubernat sa Sardìnnia, ghiada de Frantziscu Pìgliaru. A ddu nai is de su Coordinamentu Sardu Ufitziale (CSU) chi ant pediu un’atòbiu cun su gubernadori e cun s’assessora a sa cultura, Clàudia Firino, chi perou ddis ant nau chi no ddus podint atobiai in custas dies.

Po su CSU is coas prus de importu a fai funt: defendi e sutenni sa Limba Sarda Comuna, istitutzionalizai is isportellus linguìsticus, sutenni s’imparu de su sardu in sa scola e sa comunicatzioni in is mèdias, criai un’agentzia po su sardu, agiudai sa lìngua a essi normali in sa sotziedadi e in famìllia.
Progetu realizadu cun sa partetzipatzione de sa Regione Autonoma De Sardigna L.R. 26/97 subra sa limba e sa cultura sarda

Diventa anche tu sostenitore di SardiniaPost.it

Care lettrici e cari lettori,
Sardinia Post è sempre stato un giornale gratuito. E lo sarà anche in futuro. Non smetteremo di raccontare quello che gli altri non dicono e non scrivono. E lo faremo sempre sette giorni su sette, nella maniera più accurata possibile. Oggi più che mai il vostro supporto è prezioso per garantire un giornalismo di qualità, di inchiesta e di denuncia. Un giornalismo libero da censure.

Per ricevere gli aggiornamenti di Sardiniapost nella tua casella di posta inserisci la tua e-mail nel box qui sotto:

Related Posts
Total
0
Share