Celot: “Sardigna 1 depit donai su dinai arriciu de sa Regioni a is traballadoris”

Is giorronalistas sardus si funt atobiaus po sutenni is collegas de Sardigna 1. Ddu anti fatu custu domìnigu in ocasioni de sa “Festa della stampa solidale” anche su tzilleri “I sette vizi” in Casteddu. Un’atòbiu cun mùsiga, spatàgulu e poesia po chistionai de s‘istadu de su giorronalismu in s’ìsula nostra.

Arroberta Celot, arresponsàbili de Ansa Sardegna e meri de sa festa, at nau: “Sardigna 1 depit donai su dinai arriciu de sa Regioni a is traballadoris chi ant pèrdiu su traballu”. Est a nai su dinai chi sa giunta arregionali bècia iat donau a sa televisioni po comporani bìdius de ponni in sa Digital Library.

Càstia s’artìgulu in italianu

Diventa anche tu sostenitore di SardiniaPost.it

Care lettrici e cari lettori,
Sardinia Post è sempre stato un giornale gratuito. E lo sarà anche in futuro. Non smetteremo di raccontare quello che gli altri non dicono e non scrivono. E lo faremo sempre sette giorni su sette, nella maniera più accurata possibile. Oggi più che mai il vostro supporto è prezioso per garantire un giornalismo di qualità, di inchiesta e di denuncia. Un giornalismo libero da censure.

Per ricevere gli aggiornamenti di Sardiniapost nella tua casella di posta inserisci la tua e-mail nel box qui sotto:

Related Posts
Total
0
Share