Casteddu: Leggendo Metropolitano imparis a Robert J. Aumann, Edoardo Boncinelli, Michele Serra

Nci at a essi puru Robert J. Aumann, prèmiu Nobel po s’Economia, su 5 de làmpadas a is 9 de a merì anche su tiatru tzìvigu de Casteddu ‘e susu po chistionai a ingìriu de Games people play. La natura della razionalità e il grande coreografo. 

Custu, difatis, su tìtulu de s’atòbiu a incuru de Armando Massarenti, su filòsofu chi ghiat sa màngara intregada a sa scèntzia e a sa filosofia e chi bessit su domìnigu in su suprementu de su Sole 24 Ore, e de Vittorio Pelligra, su buscadori de Economia polìtiga de s’Universidadi de Casteddu.

Ma su primu atòbiu ufitziali de “Leggendo Metropolitano” at a essi custu merì a is 7 oras in su Bastioni de Santa Creu  cun Playing brain imparis a Edoardo Boncinelli, su fìsigu e genetistu de grandu fama. In su matessi giassu, ma a is 8 e mesu de a merì, nci ant a essi Giocare e curarsi con i libri cun Davide Ruffinengo, su libreri bagamundu, e Ella Berthoud e Susan Elderkin is chi ant fraigau unu serbìtziu de biblioterapia anche sa School of life de Londras.

“Leggendo Metropolitano” at a sighiri prus a trigadiu puru cun àterus atòbius: a is 10 in su Bastioni de Sanremì cun Michele SerraMichele De Mieri; a is 11 anche su tiatru tzìvigu cun Francesco Cataluccio.

Diventa anche tu sostenitore di SardiniaPost.it

Care lettrici e cari lettori,
Sardinia Post è sempre stato un giornale gratuito. E lo sarà anche in futuro. Non smetteremo di raccontare quello che gli altri non dicono e non scrivono. E lo faremo sempre sette giorni su sette, nella maniera più accurata possibile. Oggi più che mai il vostro supporto è prezioso per garantire un giornalismo di qualità, di inchiesta e di denuncia. Un giornalismo libero da censure.

Per ricevere gli aggiornamenti di Sardiniapost nella tua casella di posta inserisci la tua e-mail nel box qui sotto:

Related Posts
Total
0
Share