Casteddajus contra su sìndigu ca no bolint s’aparcamentu asuta de is murus antigus

At a essi sàbadu s’otu de martzu a is dexi e mesu de a mengianu, in pratza de Santu Càralu (oi Pratza Yenne) in Casteddu, s’atòbiu po si chesciai cuntra su sìndigu de sa tzitadi, Màssimu Zedda, chi bolit fraigai un’aparcamentu nou a suta de is murus antigus chi s’agatant a suta de is bastionis de Santa Creu. Sa manifestada dd’at apariciada Italia Nostra, s’assòtziu curturali e ambientali chi lutat po s’amparu de is benis istòrigus, artìstigus e ambientalis in totu s’Itàlia.

A nai sa beridadi, atrus assòtzius, che su GIG (Grupu de Interbentu Giurìdigu), ant nau chi funt prontus a gherrai cuntra custu progetu strantaxau de s’aministratzioni cumunali chi bolit fraigai un’aparcamentu a prus pranus a suta de is murus antigus de Casteddu ‘e susu, est a nai is chi ddu stèsiant de Stampaxi.

Sa cosa chi no praxit de prus est su fatu chi tocat a ndi sciusciai una parti de custus murus antigus. Perou su sìndigu narat chi tocat a ddu fai po tramudai a Casteddu ‘e susu in unu bixinau pedonali e sentz”e màchinas.

Càstia s’artìgulu in italianu

Diventa anche tu sostenitore di SardiniaPost.it

Care lettrici e cari lettori,
Sardinia Post è sempre stato un giornale gratuito. E lo sarà anche in futuro. Non smetteremo di raccontare quello che gli altri non dicono e non scrivono. E lo faremo sempre sette giorni su sette, nella maniera più accurata possibile. Oggi più che mai il vostro supporto è prezioso per garantire un giornalismo di qualità, di inchiesta e di denuncia. Un giornalismo libero da censure.

Per ricevere gli aggiornamenti di Sardiniapost nella tua casella di posta inserisci la tua e-mail nel box qui sotto:

Related Posts
Total
0
Share