Barì: anti postu fogu a sa Cosir

Faina mala meda ariseru ‘e noti in Barì, aundi anti postu fogu in sa seu de sa Cosir, s’assòtziu de traballu de Casteddu chi tenit s’incàrrigu de arregolli e manigiai s’àliga. Is framas ant destruiu duus càmionis Iveco e una màchina disaligadora. Duus furgonis, imbecis, funt stètius sarbaus de is obreris de sa dita, chi su dipòsidu s’agatat in Santa Susanna.

A sturai su fogu funt arribaus is pompieris de Trotolì e Lanusé, imparis a is carabineris de Barì chi funt scruculliendi is telecàmeras de seguresa de su logu. A cantu parit, is fainadoris ant impreau benzina po donai fogu a is màchinas. Un’atru atentadu a fogu, duncas, in sa meria de Nùgoro: difatis, su 23 de friàrgiu imoi colau, iant postu fogu a un’atra impresa chi arregollit s’àliga, est a nai a sa Dasty in Onne.

Càstia s’artìgulu in italianu

Diventa anche tu sostenitore di SardiniaPost.it

Care lettrici e cari lettori,
Sardinia Post è sempre stato un giornale gratuito. E lo sarà anche in futuro. Non smetteremo di raccontare quello che gli altri non dicono e non scrivono. E lo faremo sempre sette giorni su sette, nella maniera più accurata possibile. Oggi più che mai il vostro supporto è prezioso per garantire un giornalismo di qualità, di inchiesta e di denuncia. Un giornalismo libero da censure.

Per ricevere gli aggiornamenti di Sardiniapost nella tua casella di posta inserisci la tua e-mail nel box qui sotto:

Related Posts
Total
0
Share