Aristanis: ferrus po duus imbriagus chi ant arropau is carabineris

Ariseru ‘e noti me in s’arruga de Amsicora in Aristanis is carabineris ant firmau un’automòbili chi andàt lestra meda. Candu is sordaus ant pediu a su ghiadori de sulai aintru de s’etilòmetru, s’òmini s’est postu a tzerriai, a nai fueddus malus e at cumentzau a nd’arropai is giustinus, imparis a s’amigu chi ddi setzìat acanta.

Is de su centudoxi ant dèpiu tzerriai agitòriu ca a fai pasiai is duus òminis pròpiu no faiat. Di aici, a su ghiadori imbriagu e a s’atru ddus ant betius in caserma. Imoi depint torrai contu de arropu cuntra is fortzas de s’òrdini. A su primu dd’ant acusau de ghia in “stadu de imbriaghera” e dd’ant cassau sentz”e sa patenti puru.

Càstia s’artìculu in italianu

Càralu Mulas

Diventa anche tu sostenitore di SardiniaPost.it

Care lettrici e cari lettori,
Sardinia Post è sempre stato un giornale gratuito. E lo sarà anche in futuro. Non smetteremo di raccontare quello che gli altri non dicono e non scrivono. E lo faremo sempre sette giorni su sette, nella maniera più accurata possibile. Oggi più che mai il vostro supporto è prezioso per garantire un giornalismo di qualità, di inchiesta e di denuncia. Un giornalismo libero da censure.

Per ricevere gli aggiornamenti di Sardiniapost nella tua casella di posta inserisci la tua e-mail nel box qui sotto:

Related Posts
Total
0
Share